2014. augusztus 2., szombat

Fall in Love With Me 17. rész



Fall in love With Me 17. rész!

Több meglepetéssel is készültem mára nektek :)
Először is elkészült a FILWM 17. részének magyar felirata.





Másodszor, nem tudom ti, hogy vagytok vele, 
de én igazi OST gyűjtő vagyok! 
Minden sorozat után, amit láttam összeszedem a zenéket. 
Ezért most feltöltöttem nektek a FILWM zenéit,
 hátha nektek is a szívetekhez nőtt, ahogy nekem :)




És zárásként még egy jó hír, 
ami már a Just You-val kapcsolatos!
Mégis ki fognak kerülni a  feliratok az oldalamra letölthető formában. 
Először nagyon veszettnek tűnt az ügy, 
mivel nagyon sokan belefordítottak az első részekbe vikin. 
Ezt úgy oldottuk meg, hogy Szokola felvette a kapcsolatot Csucsikával
aki az első 5 részt fordította, ő pedig megengedte, hogy kiderüljön az oldalra.
Mivel Deák Lídiával csak a 8.résztől kapcsolódtunk be, 
ezért a 6,7 részre még egy kicsit várni kell, 
mert újra le kell fordítanom vikin kívül, mivel esély sincs rá, hogy minden fordítót felkeressek, főleg mert páran már nem aktívak. Noémi is beleegyezett, 
szóval kis türelem és ennek a remek csapatmunkának 
köszönhetően jönnek a feliratok! :)



Colette_


2 megjegyzés: