2015. május 14., csütörtök

Az Orange Marmalade 6 percben!

Mint tudjátok nemrég lezajlott az 
Orange Marmalade 
sajtótájékoztatója, amin aztán egy tényleg mindenkit felcsigázó 
előzetest vetítettek le.
Az egyik riporter megkérdezte Seol Hyun-t, hogy ki az ideális típusa, 
Yeo Jin Goo vagy CNBLUE Jong Hyun.
Erre a következőt válaszolta:
"Sokszor felteszik nekem ezt a kérdést. Mind a kettőjüket kedvelem, 
de nem választhatok egy házas férfit. Yeo Jin Goo az ideális típusom."
Na nem kell az összes Jong Hyun rajongónak rögtön szívinfarktust kapnia
vagy felkiabálni, hogy hülyeségeket írok... :)
Seol Hyun ezzel arra utalt, hogy Jong Hyun "házasságot" 
kötött Gong Seung Yeon-al a We Got Married című TV show-ban...
Amikor a két főszereplőt az egymásra tett első benyomásukról 
kérdezték, Yeo Jin Goo ezt válaszolta:
"Amikor először megláttam Seol Hyun-t nagyon ártatlannak tűnt és 
kedvesnek, amikor pedig megláttam, ahogy színészkedik nagyon meglepődtem."
Seul Hyun pedig ezt mondta:
"Már gyerekszínészként is láttam Yeo Jin Goo-t, úgyhogy azt gondoltam, 
hogy nagyon fiatal, de valójában nagyon is férfias..."

Nézzétek meg az előzetest magyar felirattal:

Nektek ki az ideális típusotok és miért?
(Nem muszáj a sorozattal kapcsolatban válaszolni, 
bárkit ki lehet emelni Ázsia világából...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése