2014. október 30., csütörtök

She So Lovable/ My Lovely Girl 12.rész


Sziasztok!
Elkészültünk a She So Lovable/ My Lovely Girl 
12.részével!

Se Na és Hyun Wook kapcsolatában látszólag minden rendben, 
azonban ott van egy sötét titok, ami mindent megváltoztathat közöttük.
 Mivel Seo Producer rájött erre, Hyun Wook nehéz lépésre szánja el magát.
 Meg akar szökni Se Na-val Amerikába. 
Vajon sikerült nekik eljutni külföldre, vagy a sors meggátolja a közös terveiket?
Ez egy elég izgalmas részre sikerült szerintem. Shi Woo több jelenetben is eszméletlenül aranyos volt. Nekem ez az első sorozat, amibe nem a főszereplőnek szurkolok. Veletek volt már ilyen? 

(Hmm, itt hányan is lettünk volna Krystal helyében...?)

Jó szórakozást hozzá!
Colette_
A felirat Misától is letölthető:

12 megjegyzés:

  1. Colette Kedves!

    Köszönöm szépen a 11. rész feliratát. Üdv: csabamama2

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm az újabb részt!
    Még nem nézem, mert gyűjtögetek, de nekem is volt, hogy nem a főszereplőnek szurkoltam. A Baker king... sorozatban láttam először Joo Won-t és sokkal jobban együtt éreztem vele, mint a főszereplővel, azt nem írom le, hogy ki nyert, hátha valaki még nem látta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen mindenkinek :) Szokola, már nem kell sokáig gyűjtögetned, mert jövőhéten mind a három részt le fogják adni, úgyhogy véget is fog érni a sori :)

      Törlés
  3. Köszönöm az újabb részt! Már nagyon kíváncsi vagyok hogy mi is fog kisülni ebből az egészből :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én gondolkodtam, hogy mi lehet még három részben :D Akkora fordulatot biztos nem fog csinálni, hogy összehozzák Shi Woo-val, úgyhogy szerintem már csak a nővére és Hyun Wook kapcsolatáról tudhatunk majd meg még pár dolgot, illetve ki kell még békülniük :)

      Törlés
  4. Szia Colette!
    Nekem nem ez az első alkalom, hogy nem a főhősnek szurkoltam. Csak felsorolásképp: Baker King, Missing you, Surplus Princess, Dr. Stranger. Sokszor éreztem... sőt ennél a sorozatnál is így van, hogy valahogy Krystal nem igazán illik össze... és nem, nem a korkülönbség a gond. L-el sokkal több a közös vonás, szerintem. Még arra is vevő lennék, hogy a végén Shi Woo-val jöjjön össze, habár ez lehetetlen, ha azt nézzük, mint ment keresztül Se Na és Hyun Wook kapcsolata. :( Bár már volt ilyen húzás a Baker Kingben, ahol nem a főhős kapta meg a lányt. Ez meg így olyan kiszámítható. :( Kíváncsi leszek az utolsó 3 részre. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is vevő lennék rá, hogy vele hozzák össze, de ez túl nagy csavar lenne. Habár ki tudja, lepjenek meg minket :D Már nem kell sokat várni az új részre és a befejezésre ;)

      Törlés
  5. Kedves Colette!
    Nagyon szépen köszönöm neked a 12.rész feliratának fordítását.Én változatlanul Hyun Wook-nak szurkolok.Szép hétvégét kívánok gyomar :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen :) Szerintem ő lesz a befutó :) Neked is szép hétvégét!

      Törlés