2015. július 17., péntek

Orange Marmalade 10.rész!

Sziasztok!
Kissé megkésve, de elkészültem a
Narancslekvár 
10. részével.

10.rész!
Vissza érkezünk a jelenbe... Ma Ri felmentést kap a 
karózás alól és önként jelentkezik egy bizony Együttélési Projektre, 
amit a VCS kezdeményez. Ennek célja, hogy a vámpírok 
és az emberek végre egyenrangúak legyenek és ehhez bizony 
néhányuknak fel kell fedni a kilétüket.
Vajon sikerül a két fajnak elfogadni egymást?
Közben Jae Min agya minden fájdalmas 
Ma Ri-val kapcsolatos emléket blokkolt, 
ezért nem is emlékszik a lányra. Ráadásul még 
hallucinálni is kezd egy bizonyos fáról és 
persze egy  furulyázó lányról...

Jó szórakozást hozzá!
Colette_

10 megjegyzés:

  1. Köszönöm a 10.részt :D Alig várom már a következőt. Ez a rész sem volt unalmas, szegény Ma Ri-t sajnáltam. Most már legalább tudom hova tenni ezt a vissza a múltba dolgot. Így most van értelme annak, hogy betették azokat a részeket.

    VálaszTörlés
  2. Szia Colette.
    Nagyon koszonom a 10 reszt.Mar nincs sok es ennek a sorinak is vege .
    Azert jo,hogy visszatertek a jelenbe :-)
    Udv Kispocok84

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a feliratot!
    Nagyon szépen átvezették a jelent a múltba, a múltat a jelenbe :) "Hallucináció"? Ki gondolta volna:)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Colette, köszönöm az újabb részeket, én is kíváncsi voltam, hogy hogyan oldják meg a "visszatérést" a jelenbe, de ügyesen sikerült :D:D:D:D

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a 10. részt! :) Még nem láttam, de nagyon kíváncsi vagyok, mert már az előzetest láttam! És örülök, hogy visszatérnek a jelenbe... meg, hogy Shi Hoo életben van! Hip-hip-hurrá! :))

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm! :) Ez is jó rész volt, őszintén a történelmi vonal már kezdett egy kicsit vonatottá válni, úgyhogy ahogy Hayako, én is örülök, hogy újra a jelenben vagyunk. Ma Ri apukáját bírom, nagyon jófej. A színészt a My Secret Hotelben láttam korábban, ott is nagyon tetszett a karaktere meg a játéka. :D

    VálaszTörlés